Online bestellen en voorraadbeheer

Als organisatie ben je vaak veel tijd kwijt met het bestellen en inkopen van diverse middelen. Dat hoeft niet altijd drukwerk of promotioneel materiaal te zijn. Weemen kan je ondersteunen op allerlei vlakken van inkoop, van bedrijfskleding tot kantoorartikelen. De online bestelportal die Weemen voor je inricht, biedt snelheid en gemak. In de portal vind je al jouw middelen overzichtelijk op een rij.

'Weemen kan je ondersteunen op allerlei vlakken van inkoop'

Centrale inkoop

Door de centrale inkoop wordt het mogelijk artikelen tegen lage prijzen en kleinere hoeveelheden te bestellen. Dat bespaart je organisatie een hoop kosten. Bovendien bieden onze online portals je inzicht, in die zin dat je continu controle kunt houden op het voorraadniveau. Daarnaast genereren we overzichten van afnames, verbruik en bestelhistorie.

Voorraadbeheer en warehousing

Het beheer van je artikelen kun je via de online portal met een gerust hart overlaten aan de Weemen. Zo zorgen we niet alleen voor de productie van je middelen, maar slaan we ze ook op in ons warehouse. Weemen beschikt over een geconditioneerd magazijn met 1.500 locaties. Concreet betekent dit voor jou als relatie dat Weemen het drukwerk en promotiemateriaal op voorraad houdt en dat je deze producten op afroep kunt laten bezorgen op de gewenste locatie. Dit alles in maatwerkafspraken met elkaar.

'Dagelijks leveren we bestellingen in binnen- en buitenland'

Transport

Alle bestellingen worden dagelijks verwerkt en uitgeleverd aan relaties in binnen- en buitenland. Zendingen binnen onze regio’s worden met eigen transport geleverd, de zendingen daarbuiten via onze externe transporteurs. Voor de verzending ontvangt de besteller een e-mail met daarin de track-and-trace gegevens van de zending. Zo kan men zelf volgen wanneer een levering plaatsvindt en wie binnen de organisatie heeft getekend voor ontvangst van het pakket.

Meer informatie