Resultaten klanttevredenheidsonderzoek 2022

Enkele maanden geleden hebben we aan de hand van een beknopte vragenlijst een klanttevredenheidsonderzoek gehouden onder een deel van onze relaties. De vragenlijst hebben we naar een 292 relaties gestuurd, waarop we 144 reacties hebben ontvangen. Dit is maar liefst een respons van bijna 50 procent, waar we ontzettend blij mee zijn! De input van onze relaties vinden we erg waardevol, om meerdere redenen. Op de eerste plaats kunnen we met de input ons diensten- en productenpakket verder optimaliseren. Bovendien kunnen we daarmee nóg beter tegemoetkomen aan de wensen en behoeftes van onze relaties. Tegelijk vinden we bij Weemen transparantie heel belangrijk, met een open en eerlijke communicatie. Daarom delen wij nu graag de belangrijkste resultaten van het onderzoek met jullie.

 

Bekijk hier de resultaten

Wij zijn erg trots op het positieve resultaat! Er zijn ook ontwikkelpunten uit voortgekomen, waar we de komende tijd extra aandacht aan gaan besteden. Wij willen alle deelnemers hartelijk danken voor hun bijdrage aan het klanttevredenheidsonderzoek. Zo worden we samen nóg beter!

 

Actueel