Weemen verzorgt nieuwe huisstijl Keijman Reizen

 

Keijman Reizen in Heteren was klaar voor ‘een nieuw gezicht’. Weemen werd ingeschakeld om dit hele proces van re-branding handen en voeten te geven.

Toegepaste expertises Weemen

“Ons contact met Weemen begon met wat kleine klussen”, zegt Keijman-manager Michiel Boers. “Zo leverde Weemen ons aanvankelijk zaken als briefpapier en ticket-mapjes. Daarna kwam onze website in beeld. Die mocht wat ons betrof wel een nieuwe look krijgen. Van het een kwam het ander. Want vanuit Weemen kwam vervolgens het advies om de gehele huisstijl eens onder de loep te nemen en zo nodig een grondige opfrisbeurt te geven. De timing was prima, want we waren eigenlijk best toe aan een re-branding van ons merk. Tegelijk wilde ik wel eens weten wat Weemen in huis heeft als communicatiepartner. Dus gaven we Weemen groen licht.”

Keijman Reizen

Ben je als bedrijf of onderwijsinstelling op zoek naar een betrouwbare partner voor een besloten groepsreis? Dan ben je bij Keijman Reizen in Heteren aan het juiste adres. De zelfstandige touroperator heeft zich de afgelopen 20 jaar van haar ruim 35-jarig bestaan gespecialiseerd in het organiseren van personeelsreizen, school- en studiereizen, jubileumreizen, incentives en deluxe reizen op maat. Kijk voor meer info op keijman.nl.   

Opfrisbeurt

Re-branding is een proces dat je in de regel opstart om een nieuw imago te verwerven. Voor Keijman was het meer een ‘opfrisbeurt’, zegt Michiel Boers. “Met ons imago is niks mis. Klanten keren vaak terug bij ons, dat zegt al genoeg. Maar je komt op een punt dat je de boel eens goed wilt opfrissen. Zodat je wat meer aansluit op de huidige tijd en de ‘nieuwe reiziger’. Alles is zo’n beetje vernieuwd. Van het briefpapier en ticket-mapjes tot en met de logo’s, pand- en busbelettering, kofferlabels en brochures. Aan de website wordt momenteel gewerkt, ook die krijgt een geheel nieuw gezicht en wordt voorzien van nieuwe moderne functionaliteiten.”

Reisgidsen

Natuurlijk zijn de reisgidsen een belangrijk uithangbord voor een touroperator. “Weemen heeft gezorgd voor een reisgids die afwijkt van de geijkte reisgids. Dat zie je direct aan het beeldgebruik. We laten niet alleen kiekjes zien van plaatsen en gebouwen, nu staat vooral de mens - de reiziger - centraal. We bieden deze reiziger veel meer dan een reis alleen. We willen dan ook dat de reiziger niet alleen tevreden is over de invulling en organisatie van de reis, maar er ook door wordt verrijkt. Een reis die een ‘blijvende herinnering’ oplevert.” 

“Weemen is nooit te beroerd om een stap extra te zetten”

Waarom Weemen?

Michiel Boers is dik tevreden met Weemen als communicatiepartner. “Weemen is een echt familiebedrijf, dat proef je in alles. De persoonlijke benadering, het altijd bereid zijn mee te denken en de flexibiliteit. Want men is nooit te beroerd om een stapje extra te zetten als dat nodig is. Bij Weemen krijg je de volle aandacht. Het is een prettig samenspel. Echte co-creatie.”

Wij werkten met veel plezier aan deze opdracht

Meer zoals dit