‘Onze’ Judith staat als accountmanager altijd voor haar klanten klaar. We stellen Judith graag aan jullie voor.

Even voorstellen

“Hey, mijn naam is Judith, en samen met mijn man en vier lieve kinderen woon ik in Mill. Ik werk al een hele lange tijd bij Weemen als accountmanager. En nog steeds met veel plezier. 24 jaar geleden heb ik voor mijn opleiding Bedrijfsmanagement stage gelopen bij Weemen. Na afloop van mijn stage heeft Weemen aan mij gevraagd of ik hier wilde blijven werken. De stage beviel mij zo goed dat ik besloot om bij Weemen te blijven. Ik heb hier nog geen seconde spijt van gehad!”

Alles verandert steeds weer

“Ook al werk ik nu al een hele lange tijd bij Weemen, toch wordt het nooit saai omdat we ons als organisatie blijven ontwikkelen. Ik krijg ook enorm veel ruimte om mezelf te ontwikkelen. Mijn rol en werkzaamheden als accountmanager zijn de afgelopen jaren flink veranderd. Ik heb nu meer direct contact met klanten en meer eigen verantwoordelijkheid. De nieuwe tak signing vind ik erg leuk. We zijn hierin nog veel aan het onderzoeken om te kijken hoe we deze tak nóg verder op de kaart kunnen zetten. Sinds kort is de nieuwe signing-website live: www.weemensign.nl. De website is bedoelt om een idee te krijgen van wat Weemen allemaal voor haar relaties kan betekenen op het gebied van signing. Neem gerust eens een kijkje!”

Nieuwe kennis

“Ook ben ik me meer en meer aan het verdiepen in de innovatieve Huisstijlmanager. Ik vind het enorm leuk om hier steeds meer vanaf te weten. Ik kan nu zelfstandig relaties, die gebruik maken van de Huisstijlmanager, ondersteunen. En ik help mijn collega’s hiermee. Voor BMN heb ik meegeholpen aan het bouwen van een Huisstijlmanager op maat. De Huisstijlmanager voor BMN is volledig gebouwd in de eigen look-and-feel en afgestemd op haar wensen en behoefte. Supertof om hieraan mee te helpen!”

Relaties van A tot Z bedienen

“Wat ik het allerbelangrijkste vind in mijn werk? Zorgen dat de klant tevreden is en tevreden blijft. Een relatie van wederzijds vertrouwen vind ik erg belangrijk. Klanten moeten blind zaken bij ons neer kunnen leggen. We willen een totaalleverancier zijn en onze relaties van A tot Z bedienen. We merken ook dat steeds meer klanten het fijn vinden om alles onder één dak te hebben. En we zijn heel open en eerlijk. Wanneer we iets niet zelf kunnen, geven we dit aan en bieden we een alternatief.”

“Onze toegevoegde waarde is dat we klanten alles onder één dak kunnen bieden.”

Eén groot team  

Ik vind dat we als Weemen een superfijn team zijn. Met sommige collega’s werk ik al heel lang samen, dus dan ben je automatisch goed op elkaar ingespeeld. Behalve dat ik accountmanager ben voor Weemen, zit ik ook in verschillende andere teams. Zo ben ik ook bij het team Huisstijlmanager betrokken als accountmanager. Ik denk mee over de wijze waarop we deze handige tool bij onze klanten kunnen implementeren en hoe we hen daarbij zoveel mogelijk kunnen ontzorgen.” Weet je nog niet wat de Huisstijlmanager is? Kijk dan even op www.huisstijlmanager.nl.”

Actueel